…και η κόρη του φούρναρη!

200 βιογραφικά…

Αδερφέ 25 του μηνός! Υποθέτω η υπόθεση Τασούλα είναι η μόνη σου ενασχόληση & απασχόληση τώρα πια. Που λες κ γω έστειλα καμιά διακοσαριά βιογραφικά, πήγα σε ημέρες καριέρας κλπ. Μια τρύ, ημέρεπα στο νερό το αποτέλεσμα. Κ κει που έλεγα χειρότερα δεν υπάρχει, ένα φιλαράκι μου λέει : «στην εταιρεία που είμαι η επιλογή προσωπικού γίνεται με την εξής απλούστατη διαδικασία, οι κοπελιές της γραμματειακής υποστήριξης (HRM και καλά) οι οποίες έχουν μπει εντός εταιρείας αναξιοκρατικά, κάνουν το εξής…όσα βιογραφικά έχουν photo λένε…α..α…ωραίος αυτός το κρατάμε…άσχημος εκείνος το πετάμε!»

Σύγχρονες μεθόδοι επιλογής προσωπικού ! ΟΥΓΚ !!!

Μετά από αυτό…ρώτα την Τασούλα…αν έχει αδερφή…να ‘ρθω κ γω στο φούρνο!!! Κουράγιο αδερφέ !!!

Εγώ ένα έχω να προσθέσω. Θέλω να μάθω γιατί οι εταιρίες δεν σου στέλνουν απαντητική επιστολή με τους λόγους για τους οποίους σε απορρίπτουν. Και μιλάω γενικά για όλους έμας τους άνεργους που στέλνουμε βιογραφικά και περιμένουμε σαν… @#%*&. Και κάτι ακόμα. Τι παίζει τελικά μεγαλύτερο ρόλο,η τύχη, το γλύψιμο,  το βύζμα, ο γνωστός,  οι γνώσεις, τα πτυχία, η προυπηρεσία, η ηλικία,  η εμφάνιση, οι σεξουαλίκες προτιμήσεις, ή ο χαρακτήρας, το ταλέντο και το πάθος. Ερώτηση προς όλους και ειδικά τους HRM (αν υπάρχουν στην ελλάδα…)  

Αυτά,
Ο τσαντισμένος, σήμερα, άνεργος.

Comments on: "200 βιογραφικά…" (7)

  1. πρεπει κυριως να ειχεις ΤΥΧΗ και ολα οσα προανέφερες..
    πιο πολυ μετράει το βύσμα..

    γ@@νται οι ελληνες εργοδότες..

  2. Αγαπητέ πραγματικά είναι θέμα τύχης. Πολλές φορές προσλαμβάνω κάποιον γιατί έτυχε να έρθει το cv του την κατάλληλη στιγμή στα χέρια μου.
    Από την άλλη είναι και θέμα χημείας αν έχει γίνει συνέντευξη.

  3. δε σου στέλνουν επιστολή γιατί μπορέι να τσαντιστείς και την επόμενη φορά που θα θέλουν «εργάτη» δε θα ξαναστείλεις βιογραφικό. 😉 ενώ έτσι στο φλου λες πού ξέρεις μπορεί αυτή τη φορά κάτι να γίνει.
    αυτό που βοηθάει καλύτερα από όλα, ειδικά για τα κορίτσια είναι κάτι που συνθέτει πολλά απ’ αυτά που αναφέρεις:
    βύσμα το οποίο μπορεί να πιστοποιήσει την προυπηρεσία και το πάθος στις σεξουαλικές προτιμήσεις.
    για τις καλές δουλειές όπου υπάρχουν πραγματικοί άνθρωποι εργοδότες μετράνε οι γνώσεις, ο χαρακτήρας και το πάθος.

  4. Παλιά όμως Φωτεινούλα, σου έστελναν. Και όχι μόνο email, αλλά και γράμμα. Εντάξει, σήμερα δεν περιμένω να μου ταχυδρομήσουν επιστολές θετικές ή αρνητικές αλλά ένα email βρε αδερφέ, έτσι για να νιώσω ότι μου έδωσες σημασία. Εγώ γιατί σε παίρνω στα σοβαρά και σου στέλνω το βιογραφικό μου; Για να μου κρατήσεις τα «απόρρητα» προσωπικά δεδομένα και να μου στέλνεις κάθε φορά διαφημιστικά φυλλάδια με τα προϊόντα σου; Ακόμα περιμένω απαντήσεις από τους HRM.

  5. Παράφωνος Says:
    October 31st, 2007 at 7:26 am e
    Αγαπητέ πραγματικά είναι θέμα τύχης. Πολλές φορές προσλαμβάνω κάποιον γιατί έτυχε να έρθει το cv του την κατάλληλη στιγμή στα χέρια μου.
    Από την άλλη είναι και θέμα χημείας αν έχει γίνει συνέντευξη.

    Παράφωνε, είσαι ο πρώτος HRM που μου απαντάει. Και με ειλικρίνεια μάλιστα Σε ευχαριστώ. Την τύχη να πω την αλήθεια δεν την είχα προσθέσει στους παράγοντες επιτυχίας. Ίσως γιατί με έχει εγκαταλείψει εδώ και αρκετό καιρό. Θα την προσθέσω όμως γιατί το μικρό αυτό γκάλοπ δείχνει ότι είναι ο πρώτος και ο βασικότερος παράγοντας. Που τη βρίσκεις ή πως την αποκτάς όμως κανείς φαντάζομαι δεν ξέρει.

  6. alex omoiopathis anergos...is still unemployed said:

    Αγαπητέ συνάδελφε! Καταρχήν χαίρομαι που ακόμα το διασκεδάζουμε, δεύτερον sorry που άργησα να γράψω…κ τρίτον δώσε μου 2 λεπτάκια να σου εξηγήσω.
    Σε ότι αναφέρεις παραπάνω περί γιατί δεν μου στέλνουν απάντηση κλπ, να ξεκαθαρίσω ότι μερικές εταιρείες ειλικρινά με το που έστειλα CV, έστειλαν αμέσως έγγραφη απάντηση ότι δυστυχώς δεν είμαι ο κατάλληλος. Σεβαστό!
    Προς το παρόν έχω 10 από ετούτες τις επιστολές. Επίσης, σε γνωστό site εύρεσης εργασίας έχουν δει το CV περίπου 30. + 3 ικανοποιητικές συνεντεύξεις (τις υπόλοιπες, ΒΡΑΣΤΕΣ!!!χαχαχχα!!!)
    Το λάθος βρίσκεται σε δύο σημεία. Στις αγγελίες που βάζουν οι εταιρείες-στην ουσία αναθέτουν σε τρίτους τί ανθρώπους ζητάνε-με επιπτώσεις ως εξής: μου έχει τύχει να δω αγγελία που αναζητά ιατρικό επισκέπτη. Το στάνταρ είναι να έχει τελείωσει μια σχολή βιολογίας, βιοτεχνολογίας, φαρμακολογίας κ.α.-ΟΜΩΣ-η αγγελία ζητούσε ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΟ ΛΥΚΕΙΟΥ. Δεν κρίνω αυτό…αλλά…πώς είναι δυνατό να σταθεί κάποιος που δεν έχει τις απαραίτητες γνώσεις? Πώς θα σταθεί απέναντι σε ένα γιατρό που θα ρωτά εξονυχιστικά λεπτομέρειες κ.ο.κ? Άρα η εταιρεία δεν ψάχνει υπάλληλο, ψάνχει χαμηλό κόστος γιατί σίγουρα κάποιος με απολυτήριο λυκείου θα πάρει λιγότερο μισθό (εξαιρώντας ή καλύτερα αποκλείοντας επίδομα πτυχίου,μεταπτυχιακού).
    Δεύτερον, φταίμε και εμείς και εκείνοι. Εκείνοι γιατί δεν ξέρουν τί θέλουν. Πχ θέλουν για τις πωλήσεις κάποιον με πτυχίο πυρηνικού φυσικού? να κάνει τί ακριβώς(ούτε αυτό δεν λένε)? και λοιπά ακαταλαβίστικα.!!!
    Έπειτα φταίμε και εμείς, από την βιασύνη μας να βρούμε δουλειά στέλνουμε ΌΠΟΥ ΝΑ ‘ΝΑΙ!!!Χωρίς καν να έχουμε προσαρμόσει τα τυπικά, συνοδευτική επιστολή στα μέτρα της αγγελίας, Photo αν χρειάζεται κλπ. Μετά, δεν προσέχουμε που απευθύνεται. Ορισμένες λένε 5 χρόνια προϋπηρεσία και έχουμε την λογική «ας το στείλω μωρέ, κάπου θα με βάλουν και μένα». ΛΑΘΟΣ!!! Από τα δικά τους λάθη επίσης είναι ότι ζητάνε ECDL, Proficiency, Γαλλικά, Γερμανικά, εμπορικές εφαρμογές PC, 2 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχο τμήμα, έως 26 ετών, με πτυχίο, και μεταπτυχιακό (επιθυμητό και διδακτορικό), στρατιωτικές υποχρεώσεις κομπλέ (εκτός γυναικώ φυσικά). Και λέω τώρα…ας μου κάποιος ότι μέχρι τα 25 δεν είχε υποχρεώσεις (τριτοβάθμιας εννοείται,στρατού) και ότι τότε άρχισε να ψάχνει για δουλειά. Οι εταιρείες δεν ξέρουν τι γίνεται έξω δηλαδή. Χαμπάρι??? Πώς μπορώ ρε φίλε να είμαι έτοιμος από όλα αυτά που μου ζητάς???

    Τι άλλο να πω…σας κούρασα και σας!!!

  7. alex omoiopathis anergos...is still unemployed said:

    ΠΑΡΕΝΘΕΣΗ: Περί απάντησης μέσω ταχυδρομείου—-Δεν σου γράφουν τους λόγους – που σε απορρίπτουν – γιατί απλούστατα δεν υπάρχουν λόγοι…οι απαντητικές επιστολές είναι αυτοματοποιημένες με το κλασσικό μήνυμα «μετά από εκτενή εξέταση του βιογραφικού σας, δυστυχώς σας πληροφορούμε πως δεν υπάρχει θέση που να ανταποκρίνεται στα προσόντα σας. Σας ευχόμαστε ολόψυχα καλά συνέχεια στην αναζήτησή σας και μια θαυμάσια καριέρα».
    Κοινώς τι το έστειλες το CV, τι δεν το στειλες, ένα και το αυτό.!!!

Σχολιάστε

Ετικετοσύννεφο

