…και η κόρη του φούρναρη!

Επιτέλους… Η πρώτη συνέντευξη

«Δεν είμαστε μεταφραστές, ούτε τυπογραφεία, έχουμε ιδέες, απίστευτες, και μένουν στα συρτάρια» 

Δεν είμαι ο μόνος που θα ήθελε να ασχοληθεί με πιο δημιουργικούς τρόπους διαφήμισης. Όλοι θα το ήθελαν. Πρόσφατα πήγα σε μια συνέντευξη σε  διαφημιστική εταιρία και με έπιασε η καρδιά μου. Είδα τα παιδιά, κειμενογράφους και γραφίστες να με κοιτάνε με ένα ύφος, «σώσε μας, πες ναι, έχουμε πήξει στα έντυπα, και στις προσαρμογές». Είπα τι ψάχνω στην creative director και μου απάντησε με απίστευτη ειλικρίνεια, «και εμείς αυτό ζητάμε απ’ τους πελάτες , την ευκαιρία να δημιουργήσουμε. Δεν είμαστε μεταφραστές, ούτε τυπογραφεία, έχουμε ιδέες, απίστευτες, και μένουν στα συρτάρια. Δε θα βρεις αυτό που ζητάς εδώ, στο λέω ξεκάθαρα για να μην καείς όπως και εμείς.». Μετά από αυτή ψυχρολουσία μπήκα στο internet να χαζέψω τις δουλειές των ξένων συναδέλφων. Δουλειές που θα ήθελα και εγώ, όπως και πολλοί άλλοι να μπορούσαμε να κάνουμε στην Ελλάδα.

Scentvertising
Όταν στην Έλλαδα οι περισσότεροι μεταφράζουμε τις ξένες διαφημιστικές καμπάνιες, στο εξωτερικό οι γκουρού του μάρκετινγκ και της διαφήμισης προωθούν τις αρωματικές διαφημίσεις. Αφού σύμφωνα με έρευνες ένα άρωμα ή μια μυρωδιά μένει στη μνήμη μας για χρόνια.

3 αρωματικές καμπάνιες

  1. Σε κινητά.
    Sony’s DoCoMo SO703i: Μια σειρά κινητών με άρωμα στο καπάκι. Κρατάει 3 περίπου βδομάδες και όταν τελειώσει, το βγάζεις και βάζεις ένα άλλο με διαφορετικό άρωμα.
  2. Σε εφημερίδες / περιοδικά.
    Η εφημερίδα Los Angeles Times δημιούργησε ένα εξώφυλλο, για μια διαφήμιση οικογενειακής ταινίας, που όταν το έτριβες απελευθέρωνε το υπέροχο άρωμα του ενός γλυκού κέικ. Η ίδια εταιρία ετοιμάζει εξώφυλλο με άρωμα dry martini για τη νέα ταινία του James Bond και εκρηκτικών για τη νέα περιπέτεια του Bruce Willis.
  3. Σε outdoor.
    Τι πηγαίνει καλύτερα με τα μπισκότα, ρώταγε μια διαφήμιση σε στάση λεωφορείου που μύριζε από μακριά σπιτικό μπισκότο. Το γάλα.

Direct Marketing
Όταν εμείς βρίσκουμε δεκάδες φυλλάδια στην είσοδο της πολυκατοικίες άλλοι…

Αdvertainment
Η χαρά του κειμενογράφου. Μίνι σενάρια για διαφημιστικές τηλεοπτικές σειρές.
Desperate heating systems: http://www.absolutlybienchezsoi.com/
Μια από τις μίνι τηλεοπτικές σειρές, που κυκλοφορούν τελευταία στο internet. Ο πελάτης πίσω απ’ τη σειρά, μια εταιρία που πουλάει ηλεκτρικά σώματα θέρμανσης. Το θέμα: το κρύο σπίτι και η απεγνωσμένη νοικοκυρά.

Από τα τελευταία ambient media:
Σε σούπερμάρκετ στο τμήμα με τα απορρυπαντικά, gadgets για μανιακούς με τα λευκά ρούχα.



Και από τα τελευταία viral:
http://www.youtube.com/watch?v=U-0OgH4vRSo
Όλα τα παραπάνω και άλλα πολλά τα βρίσκεις εδώ:

http://directdaily.blogspot.com/
http://adarena.blogspot.com/
http://www.adverbox.com/
http://www.brainstorm9.com.br/
http://www.viralblog.com/
http://www.trendsnow.net/
http://www.springwise.com/
http://news.agendainc.com/
http://www.frederiksamuel.com/blog/
http://www.adhunt.blogspot.com/
http://www.adrants.com/
http://adsoftheworld.com/
http://www.adverblog.com/
http://www.advertisingforpeanuts.blogspot.com/
http://www.ibelieveinadv.com/
http://ihaveanidea.org/index.php
http://www.marketing-alternatif.com/

Εννοείτε πως δε το βάζω κάτω και συνεχίζω να ψάχνω, τουλάχιστον μέχρι τις 23 του μηνός. Μετά, δεν ξέρω, ίσως ανοίξω μέσα στο φούρνο της Τασούλας… δημιουργικό γραφείο! Βakery… διαφημίσεις ολικής αλέσεως!

Υ.Γ.1: Αν έχετε καμιά καλύτερη ιδέα για όνομα, post it!

Σχολιάστε