…και η κόρη του φούρναρη!

Οι «αφοί Παραδάκη»

Ελληνικό super viral-άκι από τα «τρομερά παιδιά» της Ogilvy.

Μόλις το είδα. Πολύ έξυπνο, πρωτότυπο και διασκεδαστικό. Μπράβο παιδιά. Μετά τη Vodafone τώρα και η Τράπεζα Πειραιώς. Κάτι αρχίζει και γίνεται στις διευθύνσεις μάρκετινγκ των μικρών και μεγάλων εταιριών. Είτε μπήκαν φρέσκα μυαλά που βλέπουν και ακούνε τι  γίνετε τριγύρω, είτε οι παραδοσιακοί τρόποι επικοινωνίας δεν τους φέρνουν πλέον τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Αν ισχύει το πρώτο θα ήθελα να με ενημερώσουν (τα φρέσκα μυαλά) πως τα κατάφεραν, ώστε να τα καταφέρουμε και εμείς (τα επίσης φρέσκα μυαλά που έχουν στείλει 100 και 200 βιογραφικά και ακόμη περιμένουμε) και έτσι να βλέπουμε όλο και περισσότερες παρόμοιες διαφημιστικές ενέργειες. Αν ισχύει το δεύτερο τα «τρομερά παιδιά» της Ogilvy και των άλλων διαφημιστικών εταιριών θα έχουν, επιτέλους, την ελευθερία να δημιουργήσουν απίστευτες διαφημίσεις που δεν θα περιορίζονται ούτε από χρόνο, ούτε από χρήμα. Ζηλεύω αφάνταστα όπως καταλαβαίνετε! Μήπως να το ξανασκεφτώ; Μήπως τελικά δεν υπάρχει αυτό που ψάχνω; Μήπως απλά πρέπει να το πάρω απόφαση ότι πρέπει να θυσιάζεις κάποια πράγματα για να έχεις κάποια άλλα; Δεν ξέρω, έχω μπερδευτεί, χρειάζομαι τη βοήθεια του κοινού…

Ο άνεργος.

Υ.Γ:  Αυτές οι δουλειές θα έπρεπε να κυκλοφορούν και σε μια συλλεκτική έκδοση για τους fan, με έξτρα λεπτομέρειες για το έργο. Όπως για παράδειγμα πως πάρθηκε η γενναία απόφαση από την Τράπεζα Πειραιώς, πόσοι ίδρωσαν και από τις δύο πλευρές, πόσο κόστισε, σε χρόνο και σε χρήμα, υπήρχε τρελό deadline, η υλοποίηση ήταν εύκολη ή χρειάστηκαν υπερωρίες, ξενύχτια και σαββατοκύριακα. Και φυσικά πως προέκυψε η ιδέα. Ομαδικό braindamage ή απλά την κατέβασε το αφεντικό (πρόεδρος, διευθυντής, creative, assosiate, senior, όποιος και αν είναι ο τίτλος), όταν γύρισε στο σπίτι του 3 τα ξημερώματα μετά από άπειρα meeting, ξάπλωσε στο κρεβάτι του, άνοιξε την τηλεόραση, για να το πάρει ο ύπνος και τσούπ έπεσε πάνω σε διαφήμιση τηλεμάρκετινγκ. Ποιος ξέρει… Ίσως κάποτε τα περιοδικά του κλάδου να αρχίσουν να βάζουν ένθετα dvd με διαφημίσεις.  

Comments on: "Οι «αφοί Παραδάκη»" (4)

  1. Η ιδέα είναι λίγο κλεμένη απο τους αμαν.Εκτός αυτού, αυτά είναι 2λεπτα!Πώς θα γίνουν 20-30»???Φαντάζομαι ότι τα θέλουν για prime time και όχι μετά τη 01 το βράδυ!

  2. Αγαπητέ Dna, τα παραπάνω βίντεο δεν έχουν προορισμό την τηλεόραση αλλά το youtube, τα blogs και γενικά το internet. Είναι αυτό που λέμε Viral Campaign. Βγάζεις ένα βίντεο που δε μοιάζει αρχικά με διαφήμιση, το στέλνεις στο youtube, το βλέπει ο κόσμος, συζητιέται και εξαπλώνεται σαν «ιός». Είναι,ας πούμε, η τελευταία μόδα στη διαφήμιση!

  3. Exw thn apanthsh. douleye filos ekei sto client service. ola einai douleia tou panos.gr. einai director …Oi ypoloipoi apla ylopoioun. stande

  4. exw thn apanthsh.h dhmiourgikh idea einai tou panos.gr. oi ypoloipoi ylopoioun.kai nai vgainei meta apo xenyxtia kai misthous peinas. douleye filos ekei sto client service ths ogilvyaction. stande.

Σχολιάστε