…και η κόρη του φούρναρη!

…θα παντρευτώ την Τασούλα, την κόρη του φούρναρη. Αναγκαστικά. Είμαι άνεργος, άφραγκος και από τις 24 του μηνός θα αρχίσουν να σκάνε μύτη τα δάνεια, οι κάρτες και η εφορία. Το blog είναι η προτελευταία μου ιδέα για να βρω μια αξιοπρεπή δουλειά σε ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον, με ανθρώπινο ωράριο και ελάχιστο στρες. Όλα τα άλλα τα έχω δοκιμάσει. Φίλους, αγγελίες, ημέρες καριέρας, γραφεία ευρέσεως εργασίας, ακόμα και  προσωπικές καμπάνιες αυτοδιαφήμισης. Από τις αρχές Σεπτεμβρίου έχω στείλει γύρω στα 100 βιογραφικά σε εταιρίες που θα ήθελα να εργαστώ, αλλά έχω λάβει μόνο 2 απαντήσεις και αυτές αρνητικές. Δεν ξέρω γιατί. Άλλοι λένε ότι η αγορά περνάει κρίση, άλλοι ότι δεν υπάρχουν λεφτά, άλλοι ότι είμαι αρκετά ρομαντικός σε μια άκρως ανταγωνιστική εποχή. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι η μόνη προσφορά εργασίας που είχα μέχρι τώρα ήταν από τον κυρ Βασίλη, τον φούρναρη της γειτονιάς μου. Και ήταν άκρως δελεαστική:

«Sales Representative στο φούρνο του, ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (μισθός + bonus), συνεχή εκπαίδευση και υποστήριξη, πρόσθετη ιατροφαρμακευτική ασφάλιση, εταιρικό φορτηγάκι, κινητό τηλέφωνο, δύο διαμερίσματα στη Νέα Σμύρνη και ένα εξοχικό στη Νάξο.»

Θα περιμένω όμως μέχρι τις 23 του μηνός γιατί ψάχνω και λίγη δημιουργικότητα.
Όχι τίποτα σπουδαίο… να, μερικά interactive promotions, λίγα creative media, δυο τρία viral και ίσως κάνα τρελό event αν προκύψει. Είμαι διαφημιστής, τι να κάνουμε! 

Comments on: "Αν δε βρω δουλειά μέχρι τις 23 του μηνός θα…" (20)

  1. Άσε φίλε και εγώ στην ίδια κατάσταση είμαι επαγγελματικά. Έχω τελειώσει βιομηχανικός σχεδιαστής και αν δε βρω δουλειά μέχρι τον άλλο μήνα θα πάω στο σουπερμάρκετ του θείου μου.

  2. Πώς να βρεις δουλειά όταν οι μισές αγγελίες είναι για τηλεφωνικά κέντρα και οι άλλες για πωλητές.

  3. Υπομονή κάτι θα γίνει, αν είναι όμορφη η Τασούλα βέβαια δεν χάνεις τίποτα να παντρευτείς…Καλημέρα:)

  4. «μια αξιοπρεπή δουλειά σε ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον, με ανθρώπινο ωράριο και ελάχιστο στρες.»
    Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα.

    Δυστυχώς, για κάποιον ανόητο λόγο ακόμα και μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες συχνά προσλαμβάνουν στελέχη μέσω «γνωστών» και όχι μέσω αγγελιών.

  5. Απ’ ότι καταλαβαίνω η Τασούλα πρέπει να είναι ψιλοσάπια γιατί αλλιώς δεν θα το σκεφτόσουν….
    Κάνε υπομονή κάτι θα βρεθεί… Στην τελική δεν μπορεί να είναι τόσο άσχημη η Τασούλα…ή μήπως μπορεί;

  6. Anna Says:
    October 12th, 2007 at 8:13 am e
    Υπομονή κάτι θα γίνει, αν είναι όμορφη η Τασούλα βέβαια δεν χάνεις τίποτα να παντρευτείς…Καλημέρα:)

    Άννα, το θέμα δεν είναι αν είναι όμορφη ή όχι η Τασούλα αλλά το ότι εγώ έχω ήδη μια σχέση και περνάω υπέροχα. Βέβαια δεν τις το έχω πει ακόμα. Ευελπιστώ ότι θα βρω δουλειά μέχρι τις 23 του μηνός. Άλλωστε δε ζητάω και τίποτα εξωφρενικό. Μια αξιοπρεπή δουλειά σε ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον,με ανθρώπινο ωράριο και ελάχιστο στρες.
    Thanks πάντως για το post. Έχεις ήδη μπει στην ομάδα «Παρηγοριά στον άνεργο».

  7. Παράξενος Says:
    October 14th, 2007 at 9:26 pm e
    “μια αξιοπρεπή δουλειά σε ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον, με ανθρώπινο ωράριο και ελάχιστο στρες.”
    Δεν υπάρχει αυτό το πράγμα.
    Δυστυχώς, για κάποιον ανόητο λόγο ακόμα και μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες συχνά προσλαμβάνουν στελέχη μέσω “γνωστών” και όχι μέσω αγγελιών.

    Και εγώ Παράξενε αρχίζω να πιστεύω ότι δεν υπάρχει.
    Βέβαια δεν εννοώ τίποτα απίστευτο. Μια πενθήμερη οχτάωρη εργασία σε ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον είναι και ο πωλητής σε βιβλιοπωλείο. Βέβαια, αν δεν έχεις γνωστούς δε βρίσκεις εύκολα θέση.Αυτό είναι αλήθεια. Για αυτό και δημιούργησα το παραπάνω blog. Για να γνωρίσω και να με γνωρίσουν περισσότερα άτομα και να βρω γρηγορότερα μια δουλειά, ώστε να μην πέσω στα δίχτυα της Τασούλας. Thanks πάντως για το post. Έχεις ήδη μπει στην ομάδα “Παρηγοριά στον άνεργο”.

  8. emperistatomenos Says:
    October 15th, 2007 at 3:08 pm e
    Απ’ ότι καταλαβαίνω η Τασούλα πρέπει να είναι ψιλοσάπια γιατί αλλιώς δεν θα το σκεφτόσουν….
    Κάνε υπομονή κάτι θα βρεθεί… Στην τελική δεν μπορεί να είναι τόσο άσχημη η Τασούλα…ή μήπως μπορεί;

    emperistatomenos άστο μην το ψάχνεις. Δεν περιγράφεται η Τασούλα.Για να σου δώσω μια εικόνα της, φαντάσου «Μαρία η άσχημη» (το μεξικάνικο) και πρόσθεσε κιλά. Πολλά, βλέπε «EXTRA LARGE» (reality mega).
    Δύσκολα τα πράγματα. Για αυτό παιδιά αν έχετε γνωστούς σε βιβλιοπωλεία, πολυχώρους ψυχαγωγίας,πολυκαταστήματα, κινηματογραφικές εταιρίες, διαφημιστικές, direct marketing, event management, allou Fun Park, ή οτιδήποτε άλλοσε ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον, με ανθρώπινο ωράριο και ελάχιστο στρες, ενημερώστε και σώστε. Thanks πάντως για το post. Έχεις ήδη μπει και εσύ στην ομάδα “Παρηγοριά στον άνεργο”.

  9. Οι κινηματογραφικές εταιρίες, διαφημιστικές δεν έχουν στρες???Εκεί ήμουν και έφυγα!! 12-14 ώρες την ημέρα και ΣΚ!!Άσε!Πήγαινε στο Φούρνο αδερφέ…δεν παίζει τίποτα έξω(εάν δεν έχεις γνωστούς!)

  10. Όλα δείχνουν προς τα εκεί dna. Φούρνο. Αλλά με τη δημιουργικότητα τι να κάνω; «Καίγομαι». Κάθε μέρα κατεβάζω ιδέες. Για ταινίες, βιβλία, promotion, events, μαγαζιά… δεν μπορώ να σταματήσω, και δεν θέλω. Αλλά από την άλλη δεν μπορώ να δουλεύω και 12-14 ώρες όπως λες. Είμαι σε αδιέξοδο και ο χρόνος τρέχει και μαζί βέβαια και τα έξοδα. Προτάσεις, ιδέες, λύσεις;

  11. Πιθανώς και στον «Φούρνο» να μπορείς να δημιουργήσεις, και να εκμεταλλευτείς το εξοχικό στην Νάξο για ενοικιαζόμενα διαμερίσματα. Και η Μαρία η άσχημη γίνεται όμορφη.

    Πολύ αισιόδοξος το παίζω!!!

    Ωστόσο, πιστεύω ότι ο δημιουργικός άνθρωπος δεν χάνεται, ανεξαρτήτως περιβάλλοντος εργασίας.

    Εγω οκτώ μήνες έψαχνα μέχρι να βρώ εργασία χωρίς να είμαι δημιουργικός.

    Εάν δεν έχεις τόσο υπομονή,
    σου εύχομαι Βίον Ανθόσπαρτον

  12. Καλή επιτυχία και σύντομα!

  13. Δυστυχώς η αγορά εργασίας, έχει μετατραπεί σε αρένα εργασίας. Νόμοι που υπάρχουν για να μην τηρούνται, το Εργατικό Δίκαιο που με αίμα γράφτηκε, αρχίζει να έχει μουσειακό χαρακτήρα και η εργασία να αποτελεί είδος προς εξαφάνιση. Αν έχεις και κάποια ιδιαιτερότητα τότε…..Κουράγιο, ελπίδα και ότι βρέξει ας κατεβάσει λέω….
    Με αγάπη πάντα
    Agorafoviagr

  14. alex omoiopathis anergos said:

    Αδερφέ 25 του μηνός! Υποθέτω η υπόθεση Τασούλα είναι η μόνη σου ενασχόληση & απασχόληση τώρα πια. Που λες κ γω έστειλα καμιά διακοσαριά βιογραφικά, πήγα σε ημέρες καριέρας κλπ. Μια τρύπα στο νερό το αποτέλεσμα. Κ κει που έλεγα χειρότερα δεν υπάρχει, ένα φιλαράκι μου λέει : «στην εταιρεία που είμαι η επιλογή προσωπικού γίνεται με την εξής απλούστατη διαδικασία, οι κοπελιές της γραμματειακής υποστήριξης (HRM και καλά) οι οποίες έχουν μπει εντός εταιρείας αναξιοκρατικά, κάνουν το εξής…όσα βιογραφικά έχουν photo λένε…α..α…ωραίος αυτός το κρατάμε…άσχημος εκείνος το πετάμε!»

    Σύγχρονες μεθόδοι επιλογής προσωπικού ! ΟΥΓΚ !!!

    Μετά από αυτό…ρώτα την Τασούλα…αν έχει αδερφή…να ‘ρθω κ γω στο φούρνο!!!
    Κουράγιο αδερφέ !!!

  15. Thanks, agorafoviagr. Δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση. Η μητέρα μου όταν αργούσα να γυρίσω από τη δουλειά με ρώταγε συνέχεια αν πληρωνόμασταν υπερωρίες και τις απαντούσα χιουμοριστικά ότι με τις 6 είναι φιλική συμμετοχή! Υπάρχει βέβαια η Επιθεώρηση εργασίας αλλά ποιος εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα τολμάει να καταγγείλει τον εργοδότη του για υπερωρίες και άθλιες συνθήκες εργασίας, ποιος;

  16. Alex, μου ρίχνεις γύρω στα 110 βιογραφικά. Καλά πάμε… Άραγες τι τα κάνουνε οι εταιρίες. Και καλά λένε ότι τα αποθηκεύουν στη βάση τους για 6 μήνες. Έγω πιστέυω ότι πάνε στον κουβά, για να μιλήσουμε και λίγο με αργκό στοιχήματος. Κουράγιο φίλε.

    Υ.Γ: Η Τασούλα δεν έχει αδερφή δυστυχώς! Είναι μοναχοκόρη (τι τυχερός θα λέτε, μμμμ… τι να σας πω!). Μπορεί όμως να έχει ξαδερφούλα. Τώρα που θα γνωρίσω το σόι θα σε ενημερώσω.

  17. alex omoiopathis anergos said:

    Τους φιλικούς χαιρετισμούς μου στους εναπομείναντες – άνεργους !!! Ευτυχώς που το διασκεδάζουμε τουλάχιστον! Έτσι πρέπει!…πιστεύω πάντως πως κάποια εταιρεία θα φιλοτιμηθεί να ρίξει μια ματιά…στο CV…και να μας καλέσει για πρόσληψη & όχι για κουβεντούλα του τύπου:» & τι θέλετε να κάνετε ?»

    Να βρω ΔΟΥΛΕΙΑ μαντάμ.!!! Τι να θέλω?

    ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ: Αδερφέ oAnergos – μήπως να ανοίξουμε συνεταιρικό γραφείο γνωριμιών «Η Τασούλα» ?, να βολέψουμε το σόι της μεν, κ την ζωή μας δε! Δεν ακούγεται άσχημα.

    Job sites για μελλοντικούς υποψηφίους.
    http://www.kariera.gr
    http://www.skywalker.gr
    http://www.justjobs.gr
    http://www.stepstone.com
    http://www.jobical.com

  18. Nikos Says:
    October 22nd, 2007 at 2:01 pm e
    Πιθανώς και στον “Φούρνο” να μπορείς να δημιουργήσεις, και να εκμεταλλευτείς το εξοχικό στην Νάξο για ενοικιαζόμενα διαμερίσματα. Και η Μαρία η άσχημη γίνεται όμορφη.Πολύ αισιόδοξος το παίζω!!!
    Ωστόσο, πιστεύω ότι ο δημιουργικός άνθρωπος δεν χάνεται, ανεξαρτήτως περιβάλλοντος εργασίας.
    Εγω οκτώ μήνες έψαχνα μέχρι να βρώ εργασία χωρίς να είμαι δημιουργικός.

    Νίκο, έχεις απόλυτο δίκαιο, ο δημιουργικός άνθρωπος δε χάνεται. Και δεν τα παρατάει εύκολα. Αλλά έχω φτάσει σε οριακό σημείο. Εσύ βρήκες τελικά αυτό που έψαχνες μετά από οχτώ μήνες;

  19. Ακου καλε μου αδελφέ άνεργε…
    Τασούλα και ξερο ψωμι καλε μου…
    ειμαι ανεργη και γω,φιλολογος,το χω ριξει σε διαβασμα για ΑΣΕΠ..
    Ήμουν που λες-με τους γνωστους που λες-σε μια τελεια εταιρεια,επαιρνα τελεια λεφτα,αλλα..γινοταν εκιε της..το καγκελο,ή για να ακριβολογω,ΤΟΥ ΒΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟ ΚΑΓΚΕΛΟ..αποτέλεσμα..??
    Ήταν τοσα πολλα και διάσπαρτα τα βίσματα,που δεν υπήρχε χώρος να περπατήσω χωρίς να τα πα΄τησω,και αφου έφτυσα αίμα,έχασα 5 κιλα,έπαθα κρίση..τελικα έφυγα..
    Κοιτα μη σου φανε την Τασουλα,και πέσειςστον Τασουλο..
    καλη δύναμη

  20. Ίσως έπρεπε να σκεφτείς καλύτερα πριν κάνεις αυτή την δημοσίευση.Η κάθε «Τασούλα» που εσύ και άλλοι πολλοί σίγουρα όμοιοι σου βλέπετε σαν λύση και όχι σαν άνθρωπο δεν θα σε σώσει μην τρέφεις ελπίδες.Και όσο για δουλειά που όλοι πια λένε ότι δεν υπάρχει μήπως δεν κάνουν κάτι καλά;Μηπως τελικά έχουμε τον εαυτό μας πιο ψηλά από ότι αξίζει και απλά δεν το βλέπουμε…;Α!Και κάτι τελευταίο,καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή και αν αξίζεις αληθινά μπορεί από τηλεφωνήτρια να γίνεις διευθύντρια.

Σχολιάστε