…και η κόρη του φούρναρη!

Ένα κούρεμα δωρεάν!

Θέλω κούρεμα. Ναι, δεν κάνω πλάκα. Θέλω κούρεμα. Θα πάω σε μια συνέντευξη την Παρασκευή και ψάχνω κομμωτήριο για να κουρευτώ… δωρεάν. Είμαι άνεργος, άφραγκος, την ξέρετε την ιστορία (αν μπαίνετε πρώτη φορά στο blog διαβάστε αυτό). Προσπάθησα που λέτε, να τα πάρω μόνος μου, με τη μηχανή του αδερφού μου, αλλά μετά από μία ολόκληρη ώρα κοιτάχτηκα στον καθρέφτη και είχα κόψει μόνο μία μικρή τούφα στο πλάι. Βλέπετε τα μαλλιά μου έχουν γίνει σαν του Tom Hanks στον «Ναυαγό».

Castaway

Ευτυχώς τα γένια τα ξύρισα τις προάλλες με «ότι καλύτερο για τον άντρα». Βρήκα μια συσκευασία των 500 στην τουαλέτα της Τασούλας, το μοιραίο βράδυ του αρραβώνα, και άρπαξα δύο. Ένα για τώρα και ένα για τα Χριστούγεννα.

Με τη μαλλούρα όμως, τι θα κάνω; Αν μου πήγαινε θα την άφηνα, αλλά δυστυχώς δεν μου πάει. Και ούτε μου πήγαινε ποτέ το πολύ μαλλί. Όταν ήμουνα μικρός και είχα ψείρες, πήγαινα στον μπαρμπέρη της γειτονιάς και μου τα έπαιρνε πολύ κοντά. Μετά γνώρισα την Σταυρούλα και πήγαινα στην κομμώτρια της μαμάς μου. Την κυρία Τζένη. Η κυρία Τζένη μου έκοβε πάντα τα μισά. Τριβόταν και λίγο πάνω μου και… ανέβαινε το ιππικό! Τι θυμήθηκα τώρα. Μετά από χρόνια άνοιξε γνωστή αλυσίδα δίπλα της με χαμηλότερες τιμές, μανικιούρ, πεντικιούρ, χαμάμ, σάουνα, αποτρίχωση, «και το μπικίνι κορίτσια υπέροχο» και αναγκαστικά η κυρία Τζένη έκλεισε.

Εκείνη την περίοδο γύρισα πολλά κομμωτήρια μέχρι να βρω ένα καλό και φτηνό. Ο έρωτας όμως με οδήγησε στο Κολονάκι. Εκεί έμενε η Άννα. Ήθελε να γίνει κομμώτρια. Ο πατέρας της όμως ήθελε να  σπουδάσει νομική. Δίναμε ραντεβού στα σκαλάκια του Δουδέση και μιλάγαμε ώρες ατελείωτες για τρίχες! Πως να περιποιείσαι τις μπούκλες, τί βαφές να χρησιμοποιείς το καλοκαίρι, πώς να διώχνεις τη ψαλίδα τη θαμπάδα και την ξηρότητα… μου είχε δώσει και μια φυσική μάσκα από αβοκάντο θυμάμαι, κα-τα-πλη-κτι-κή! Δοκιμάστε την και θα θυμηθείτε. Όταν πέρασε Αλεξανδρούπολη έπεσα σε κατάθλιψη. Μια μέρα πήγα στο Δουδέση για κούρεμα, χτένισμα, άνοιγμα, ανταύγειες και βαφή, και έτσι την ξεχάσα.

Τότε ήταν που γνώρισα και τον Φραγκίσκο, έναν καλλιτέχνη με ψαλίδια. Καμία σχέση με τον «Ψαλιδοχέρι». Αργότερα, άνοιξε δικό του κομμωτήριο, πολύ φιλικό, με γήινα χρώματα, όμορφα πρόσωπα και ταξιδιάρικες μουσικές. Μετά ήρθαν οι μέλισσες και έφεραν το πιο γλυκό πλάσμα του κόσμου στη ζωή μου. Και το πιο φαγανό! Κάθε μέρα τρώγαμε έξω. Ή θα έβρισκα δεύτερη δουλειά ή θα έκανα περικοπές. Αποφάσισα να κόψω τον Φραγκίσκο και να κολλήσω στον Γιώργο, που δούλευε σε κομμωτήριο γνωστής αλυσίδας στην Καλλιθέα και έπαιρνε τα μισά.

Τώρα, ψάχνω κομμωτήριο που να προσφέρει δωρεάν κούρεμα. Είναι καλή διαφημιστική ιδέα άμα το καλοσκεφτείτε, αγαπητοί κομμωτές. Σε κάθε νέο πελάτη το πρώτο κούρεμα δωρεάν ή έστω μια οποιαδήποτε υπηρεσία δωρεάν. Ένα παρόμοιο promotion είχε και η ταινία «Hairspray» με τον Τραβόλτα. Όποιος αγόραζε εισιτήριό για την ταινία στα Village κέρδιζε μια υπηρεσία σε επιλεγμένα κομμωτήρια Sebastian Professional. Κάτι παρόμοιο ψάχνω και εγώ αλλά… σε δωρεάν. (έρχεται ιδέα προς όλα τα κομμωτήρια για περισσότερη κίνηση τις καθημερινές). Σας έχω μια πρόταση που μου ‘ρθε μόλις: θα διοργανώσουμε μια καθημερινή ένα κούρεμα έξω από την είσοδο του καταστήματος σας. Με λίγη μουσική, ένα δυο μπαλόνια και μια κάμερα να καταγράφει τις τρίχες που θα πέφτουν θα έχουμε δημιουργίσει εύκολα και χωρίς πολλά έξοδα ένα εντυπωσιακό event και ένα viral διαφημιστικό. Έτσι και εσείς θα διαφημιστείτε και εγώ θα κουρευτώ. Τι λέτε; 

Τι να κάνω, πρέπει να κουρευτώ, και σκέφτομαι κάθε τρόπο.  Δε γίνεται να πάω έτσι στη συνέντευξη. Σας κούρασα, το καταλαβαίνω. OK, κλείνω με μια παράκληση. Αν έχετε γνωστό κομμωτή, ή ξέρετε κάποιο κομμωτήριο που δέχεται να πληρωθεί με το ανταλλακτικό σύστημα (π.χ παίρνω πορτοκάλια, σου φτιάχνω τη δήλωση!) ενημερώστε παρακαλώ τον άνεργο στο email oanergos@yahoo.com ή απλά αφήστε μου ένα μήνυμα εδώ.

Σας αγαπώ!
(κλεμμένη ατάκα από Μαρία Αλιφέρη!)                

Comments on: "Ένα κούρεμα δωρεάν!" (5)

  1. Αγαπητέ άνεργε,
    με λένε Ελένη και είμαι κομμώτρια. Δουλεύω σε ένα κομμωτήριο στην Νέα Σμύρνη. Αν θες μπορούμε να επικοινωνήσουμε μέσω του mail μου για να σου δώσω τη διεύθυνση του μαγαζιού και να έρθεις εκτός ωραρίου βέβαια να σε κουρέψω εγώ προσωπικά δωρεάν. Ξέρω απο ανεργία, έχω σπουδάσει ωκεανολογία στην Αγγλία, αλλά καταλαβαίνεις…
    Περιμένω νέα σου
    Υ.Γ. Η ώρα η καλή…

  2. Ελένη σε ευχαριστώ πολύ! Εννοείτε ότι θα έρθω με χίλια. Σου έχω στείλει και email. Ρίξε μια ματιά και στείλε μου απάντηση. Σε ευχαριστώ και πάλι!

  3. Αντε καλό μήνα και με γειά σου (και σού κανε ένα μαλλί…)

    Έπαθα πλάκα τώρα,τρέχω να φτιάξω μπλόγκ…
    άκου τζάμπα κούρεμα… και μάλιστα απο πτυχιούχο ωκεανολογίας (αρκεί Ελενίτσα να μη τα κάνεις θάλασσα και χάσουμε την δουλειά)

  4. http://www.ashinart.gr/Forum/tabid/72/forumid/4/threadid/93/scope/posts/Default.aspx

    Καθυστερημένα, αλλά… ελπίζω να βοηθήσει σε μελλοντικές συνεντεύξεις!

  5. θέλω και εγώ δωρεάν κούρεμα

Σχολιάστε